Een nieuw wachtwoord? Vraag het aan.

Leden en ambassadeurs die geen (eigen) gebruikersnaam en wachtwoord hebben, kunnen die aanvragen via het contactformulier dat onder “contact” staat. Daar kun je onderaan op “wachtwoord” (in groene letters) klikken. Vul de gevraagde gegevens in en je ontvangt dan je gebruikersnaam en wachtwoord.

Ook voor mensen die een verkeerd (gespelde) gebruikersnaam hebben gekregen, geldt dat ze via die link een nieuwe combinatie kunnen aanvragen. Geef dan wel aan dat je een nieuwe (en welk dan) gebruikersnaam wil.

Voor de mensen die de genoemde link niet kunnen vinden, via de mail kan het ook (beheer@netwerkgroep45plus.nl). Geef dan aan:

  • je naam
  • jouw mailadres
  • wanneer je (ongeveer) lid werd
  • wat je status nu is: introducé, lid, ambassadeur etc.

Waarom veranderen we het wachtwoord in persoonlijke wachtwoorden?

Vooral omdat dit op de maanbijeenkomsten is besproken, besloten en beloofd. Wij kunnen met de persoonlijke wachtwoorden de privacy van onze gegevens beter beschermen. Immers onze website kent twee soorten pagina’s:

  • Openbaar, deze zijn voor iedereen bereikbaar. Werkgevers kunnen zien waar we mee actief zijn. Aspirant leden kunnen zien wat ze missen als ze zich niet bij ons aansluiten 😉
  • Besloten, dat zijn met name alle pagina’s van de basis-, werk- en marktgroepen. Daarop kan de betreffende groep dus informatie plaatsen die ze alleen geschikt acht voor onze leden. Op die pagina’s kunnen we ook direct met een bepaalde groep communiceren, zonder dat we mailadressen hoeven uit te wisselen

In de toekomst hopen we dat leden en ambassadeurs hun profiel kunnen invullen. Wellicht wordt dat ooit een aanvulling op de zoekprofielen die we allemaal bij de introductiebijeenkomsten maakten.

Voor vragen en opmerkingen kunt u mailen naar: beheer@netwerkgoep45plus.nl of via het betreffende contactformulier op de website.

Geplaatst in Archief